Wednesday, 9 May 2012

Perubahan Ketara Dalam Masa Sebulan Sahaja

Alhamdulillah.. Ramai yang bagi feedback positive mengenai SET SLIMMING SHAKLEE.. Waa.. Nampaknye ramai la yang dah slim ni ye.. Mesti lebih yakin bila da dapat berat yang diidamkan kan? Kalau nak keluar rumah pun tak de la sampai berjam2 depan cermin untuk memilih baju yang mana sesuai untuk dipakai.. Betul tak.. Lagi bertambah bahagia bila banyak juga perubahan lain yang turut berlaku..



Jom kite tengok apa kata seorang pengguna set slimming shaklee yang sudi berkongsi rahsia keanggunan beliau..

Jom kite tengok pula ape yg Puan Dora ambil untuk kurangkan berat badan.. Dibawah ini adalah set slimming yang sesuai untuk ibu menyusu.. Sy cadangkan set slimming ni bersesuaian dengan Puan Dora yang kini sedang penyusukan putera kesayangan beliau..




Kedua-dua produk ini membantu Puan Dora mengurangkan berat badan juga membantu mencantikkan kulit kerana sifat alfalfa itu sendiri membersihkan dan membuang toksik daripada tubuh kita.






Perkenalkan..Ini lah Puan Dora.. Lihat wajah selepas, licin dan gebu kan.. Melalui perbualan sy dengan Puan Dora banyak manfaat lain yang beliau perolehi melalui set slimming ni.. Antara nya :

  • Melawaskan pembuangan. 
  • Tubuh lebih langsing
  • Putera beliau kurang meragam & tidur lebih lena kerana penghasilan susu beliau semakin meningkat. Ini kerana Alfalfa adalah sebagai Milkbooster.
  • Yang paling beliau hepi bila eyeback sudah tidak kelihatan lagi. Menurut beliau sebelum ini memang sukar utk menghilangkan eyeback.
  • Parut2 & Lubang2 bekas pimple beransur pudar dan hilang.
  • Suami beliau juga turut hepi dengan perubahan isteri tercinta..


Wah! Bestkan? Tujuan asal beliau cuma nak turunkan berat badan.. Tapi macam2 manfaat lain yang beliau perolehi selepas mengikuti TIPS EKSKLUSIF yg sy berikan..

Ha.. kepada anda yang nak jadi macam Puan Ummi, jangan segan2 untuk menghubungi sy ye..


Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017-298 2635 Jangan lupa ADD FB sy ye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...