Sunday 29 April 2012

DETOX Dengan ALFALFA


Slamat pagi semua.. Dalam article yang lepas saya banyak berkongsi tentang kehebatan Alfalfa dalam Mengeratkan Lagi Hubungan Suami Isteri.. Kali ni saya nak berkongsi pula peranan Alfalfa sebagai Detox Semulajadi.


DETOX atau dengan kata lain adalah 'membersihkan badan dari dalam'. Ia penting untuk penyerapan nutrien/vitamin. Sekiranya organ yang terlibat dalam penyerapan vitamin seperti usus mengalami masalah, kemungkinan besar vitamin tidak boleh diserap dengan sempurna. Sebab tu ramai yang mengambil set slimming (yg tidak mempunyai DETOX) tidak berjaya menurunkan berat badan.



Untuk detox saya selalu cadangkan mengambil HERB-LAX seminggu 2kali dan ALFALFA setiap hari.. Ini kerana Alfalfa adalah agen pembersih badan dan penyahtoksik. Ia juga merangsang aliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh.


Selain ciri-ciri sebagai pembersih badan dan penyahtoksik, alfalfa juga mempunyai banyak faedah lain. Menurut seorang pakar nutrisi, alfalfa membantu dalam pencernaan, anti-radang, anti-artritis dan anti-bakteria. Ia membantu dalam penyembuhan ulser, gout, sakit tumit, sakit perut, alahan dan pembaikan cakera tulang belakang (disc). Ia juga mengawal tahap gula dalam darah dan membantu menurunkan paras kolesterol. Sangat hebat kan! Hanya alfalfa yang mempunayi kualiti terbaik digunakan dalam Alfalfa Shaklee. Ditanam di California tanpa pestisid, hormon sintetik, bahan kimia atau baja bukan organik,menjadikan ia alfalfa berkualiti tinggi.



Jadi sekiranya anda nak kurangkan berat badan, inilah teman terbaik LECITHIN yang best tu..


Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.