Saturday 28 April 2012

Nak Slim? Kena La 'Pecah Lemak'..

Salam semua.. Hari ni saya nak bercerita tentang Lecithin.. Jangan tak tahu, yang lecithin dah menjadi BFF saya sejak 2bulan yang lalu.. 


Asasnya, Lecithin berfungsi sebagai pemecah lemak (fat emulsifier). Tidak hairan lah kenapa Lecithin membantu saya mengurangkan berat badan dengan cepat. Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan 4000mg Lecithin sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan.. "Patut la Lecithin ni glamer dikalangan mereka2 yang nak slim.. lepas mencuba sendiri, saya pun tak pernah lupa untuk makan lecithin setiap hari." 



Lecithin bertindak sebagai pelarut untuk kolestrol dan lemak-lemak tepu yang lain. Ia mempunyai kesan melekat kat lemak.. dalam perkataan ringkasnya, Lecithin menyebabkan lemak terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan kita. 
Ni la die Lecithin yang BEST tu..

Memang best.. Tak percaya? Jom tengok apa kata mereka yang dah jatuh cinta ngan Lecithin ni..


Dan lagi



Ha.. kan da kata.. Lecithin memang Terbaekkk!!.. Bagi anda-anda yang nak slim tu, jangan ketinggalan untuk dapatkan Lecithin dari saya.. Ade Special Promotion tau untuk bulan May ni.. Hanya untuk pengunjung mommymiasara je...

Ha.. bila dah pecah lemak tu, jangan lupa plak DETOX-untuk buang lemak yang dah dipecahkan tu..

Ibu menyusu pun boleh slim tau.. KLIK SINI


Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.