Wednesday 6 June 2012

Seronoknye pecah lemak dan buang lemak dengan Shaklee

Aish.. Semakin ramai yg dah jatuh hati rupanya dengan Set Slimming Shaklee.. Masing2 berjaya menurunkan berat badan dan membuang lemak2 tepu yg sekian lama menempel ditubuh.. Sy amat memahami perasaaan itu.. Bila nak keluar rumah, mula lah gundah gulana.. Berjam2 memikirkan pakaian yg sesuai.. Betul tak? Last2 baju yg sama setiap minggu juga la yg disarung.. (hehehe.. dulu sy pn cam tu)



Terutamanya ibu2 yg lepas bersalin tu, sangat bimbang jika tidak dapat kembalikan berat badan seperti sebelum mengandung. Lepas bersalin, nak menyusukan baby pulak, takut utk berdiet, nanti baby tak cukup keperluan nutrisi pulak kan.. Tapi dengan set slimming shaklee anda tidak perlu berdiet melampau sampai tak makan.. Part ni la yg paling sy suka.. Sebab time makan, kena makan.. 'Pantang' nye tak boleh skip makan. Ini untuk mengelakkan tubuh badan bertukar kepada 'Starving Mood'. **(Dapatkan konsultasi serta cara pengambilan yg betul utk slimming set ini dari pengedar SAH SHAKLEE)


Ade ape dalam set slimming ni?


Lecithin : Memecahkan lemak berlebihan dalam badan

Detox : Pengting untuk menyingkirkan toksin berlebihan dalam badan.


Protein : Penting untuk pemeliharaan otot dalam badan agar tidak flabby(menggeleber). Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.
  • Energizing Soy Protein : Sangat disyorkan untuk ibu2 yg menyusukan anak. Selain membantu membakar lebih banyak lemak, secara tidak langsung ESP membantu dalam perjalanan penyusuan kita. Kesan nya, bayi mudah kenyang, dan mendapat nutrisi yg diperlukan.
  • Cinch Shake : Merupakan minuman yg lazat dan berkhasiat untuk membantu anda mengurangkan berat badan dan membuat anda sentiasa rasa kenyang dan berpuas hati. Juga mengekalkan paras gula dalam darah dan membekalkan tenaga. 
Dah tentukan pilihan anda? Jom tengok testimoni pulak..



Nak buang lemak2 tepu dibadan? Nak pakai baju2 yg dah lama tergantung sebagai perhiasan dalam almari tu? Dapatkan Slimming Set ni pada harga ISTIMEWA khas untuk pengunjung mommmymiasara.com sahaja tau...


Tunggu ape lagi, da ramai dah yang berpuas hati dengan slimming set ni.. Hubungi sy di mommymiasara@gmail.com atau call/sms 017-298 2635 untuk fast reply. ADD FB sy : Ariel Damia Farhana untuk PM/CHAT FB.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.