Monday 4 June 2012

Melangkapkan Tubuh Untuk Menghasilkan Susu Yang Lebih Banyak

Sedih kan bila kite da tanam niat dalam hati nak bagi baby susu ibu sepenuhnya sehingga 2tahun tapi terpaksa campur pulak dengan SUSU TIRUAN (susu formula). Tahukah anda susu formula akan menyebabkan bayi mengalami obesiti, cirit birit/sembelit(jika salah bancuh), alahan kulit dan pelbagai lagi masalah lain. (Klik Link Utk Baca Selanjutnya)

Sebagai ibu adakah anda akan merelakan sahaja perut bayi anda disumbatkan dengan barang tiruan? Pastinya tidak kan? Nak menyusukan baby bukan lah semudah ABC dan tidak la pula sesusah mana yg disangka. Perkara pertama yg  perlu ada ialah ilmu penyusuan. Apabila kita faham konsep deman & supply ia akan memudahkan lagi perjalanan penyusuan kite. 

Pengambilan suppliment juga menjadi penting terutama bagi ibu2 berkerjaya yg ingin meneruskan penyusuan susu ibu. Suppliment dapat membantu ibu melengkapkan diri untuk menghasilkan susu dengan lebih banyak. Kebanyakkan ibu bekerjaya akan mengalami stress ditempat kerja, waktu makan yg tidak menentu dan juga pengambilan makanan yg tidak seimbang akan menjejaskan penghasilan susu ibu. Di sini Suppliment memainkan perasan dalam mengisi ruang2 kosong yg tidak dapat dipenuhi oleh pemakanan seharian si ibu. Jadi, tubuh si ibu pun akan lebih cergas dan sihat untuk menghasilkan susu yg lebih banyak.

Alhamdulillah kebanyakkan ibu berkerjaya yg mengamalkan Set 3M, sangat berpuas hati dengan hasil tuaian mereka. Pengambilan suppliment yg konsisten dan ikut TIPS SPECIAL yg diberikan akan meningkatkan penghasilan susu dari masa ke semasa. Jom kite tengok apa kata ibu2 yg mengamalkan set 3M ni..



Dan seorang lah


Hepi kan? Saya suke sangat bila tengok baby membesar hasil dari penyusuan susu ibu. Tak pe la keluar belanja sikit untuk beli suppliment daripada tiap2 bulan berhabis RM70-80 untuk beli susu formula kan? 

Pada anda yg nak dapatkan SET 3M ni pada harga yang sangat istimewa, SILA PM FB sy/email sy di mommymiasara@gmail.com/017-298 2635(nana)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.