Thursday 7 June 2012

HOT PRODUCT For Preggy Mommy

Umum mengetahui Energizing Soy Protein/nama glamernye ESP, mempunyai pelbagai kelebihan. Untuk kecantikan kulit, pengurusan berat badan, membekalkan tenaga, kunci melawan penyakit, untuk penghasilan susu ibu dengan lebih cepat, untuk tumbesaran bayi dalam kandungan dll. Jadi ESP sesuai untuk dinikmati seisi keluarga. Rasanya pun sangat sedap.Jika anda ibu mengandung yang sering keletihan, lesu tidak bermaya, mengalami alahan yg teruk, anda patut mencuba ESP hari ini. 


Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah. 

Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.

Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.

Boleh ke ibu mengandung mengambil ESP setiap hari?

Dah tentu la boleh. Malah ESP sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik dan penting untuk pembentukan kuku rambut dan kulit bayi. Ia juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit.

Selain itu, protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang kian bertambah. 

Apa kata ibu mengandung yg telah mengambil ESP.



Bestkan? Time pregnant sentiasa sihat, cergas dan aktif. Tak de la, duduk je kan.. Nak bersalin pun mudah kalau kite sentiasa cergas dan aktif, Insyaallah.

Jom pekena ESP secawan. Hubungi sy di mommymiasara@gmail.com atau call/sms 017-298 2635 untuk fast reply. ADD FB sy : Ariel Damia Farhana untuk PM/CHAT FB.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.