Saturday 9 June 2012

Ibu Sihat, Baby Gebu

Sebahagian besar khasiat yang terkandung dalam soya merupakan sumber khasiat yang sangat diperlukan untuk membantu proses pertumbuhan janin dan untuk mempertahankan keadaan kesihatan ibu hamil. Antara khasiat tersebut adalah protein dan vitamin B.


Protein merupakan bahan penting untuk membentuk pelbagai sel baru. Pembentukan sel baru pada janin sudah tentu merupakan sebahagian daripada proses perkembangannya. Ia juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. Bagi ibu sendiri, vitamin B dapat mengurangkan bahkan mencegah masalah mual dan muntah di awal kehamilan.


Selain itu vitamin B1, B2 dan B3 yang terkandung di dalam soya juga berfungsi membantu proses pembentukan tenaga baik untuk janin mahupun ibu hamil sendiri. Sementara asid folik yang juga terdapat dalam soya bermanfaat untuk mencegah berlakunya kelainan atau kecacatan dalam kandungan.


Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. Keperluan protein ini semakin penting ketika memasuki trimester ke-3.


KENAPA MESTI PILIH PROTEIN SOYA SHAKLEE?




Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah. 


Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.


Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.




Jom tengok testimoni





Geram je tengok baby yg putih2 gebu + bam2 ni kan? Kalau jumpa baby2 macam ni mesti rase nak cubit2 je pipi nye kan? Jadi pada ibu2 mengandung yg nak dapatkan ESP untuk kesihatan menyeluruh sila PM/email sy untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA.

Hubungi sy di 017-298 2635/ email sy: mommymiasara@gmail.com
Jangan lupa ADD FB sy ye : Ariel Damia Farhana


**DISCLAIMER - Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Sila konsult dengan pengedar sah anda untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.