Tuesday 22 May 2012

Pentingnya Protein Untuk Bayi Dalam Kandungan

Salam.. Sebagai seorang ibu pastinya kite rasa sangat gembira bila mengetahui tentang kehamilan kite kan? Hari2 dilalui dengan hati riang gembira.. Rasa tak sabar untuk bertemu insan kecil tu.. Tapi, tiba2 doktor memberitahu yg bayi didalam kandungan tidak membesar seperti yg sepatutnya. Bayi anda kecil. Bagaimana perasaan anda? Pastinya tidak keruan, betul tak? Perasaan bimbang menyelubungi anda siang dan malam.. Pastinya berdoa tidak putus2 agar diselamatkan bayi di dlm rahim itu. Apa sahaja vitamin yg doktor sarankan pasti akan dihabiskan.. 


Kini kandungan anda mencecah 30w. Tapi keadaan masih sama.. Sehinggakan doktor memberitahu kandungan anda akan dibedah dalam masa 2minggu lagi.. Sebagai seorang bakal ibu pastinya segala ikhtiar akan dilakukan kan? Jom ikuti testimoni eksklusif ini..



Alhamdulillah setiap 2minggu peningkatan sebanyak 500g selepas ibu ini mengamalkan ESP & Ostematrix secara konsisten.


Ape yg diambil oleh ibu ini?

Ramai yg kenal ESP hanya untuk mencantikkan dan menghilangkan parut diwajah.. Ramai yg x tahu pentingnya ESP untuk perkembangan bayi dalam kandungan. 
  • Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh si ibu.
  • ESP penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit bayi. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik.
  • Ianya juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit. ESP juga memberi ibu tenaga di mana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. 
  • Membantu memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat.
  • Selain itu, protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. 
  • Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. 
Dan kenapa sy berikan juga ibu ini Ostematrix? Ostematrix adalah Kalsium Shaklee.. Mesti anda tahu bukan kepentingan kalsium semasa mengandung? Cukupkah dengan minum susu 4 gelas sehari? Dan berapa konsistenkah anda untuk mengambil 4 gelas susu sehari tanpa gagal? Cara yang paling mudah dan berkesan ialah dengan mengambil Kalsium Shaklee atau lebih dikenali dengan Ostematrix. 

Jom dapatkan nya sekarang! Harga Istimewa menanti 20 pembeli pertama sahaja tau!

Nak dapatkan set ni pada harga istimewa? Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy ya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.