Thursday, 24 May 2012

Kulit Cantik & Sihat Idaman Setiap Wanita


Sebut je Vitamin-e pastinya anda dah tahu khasiatnye kan?  Kebanyakkan produk kecantikan kulit yang ada dipasaran pasti tidak ketinggalan memanfaatkan khasiat vitamin-e dalam produk mereka.. Dari losyen tangan, losyen badan sehingga lah krim muka, pasti kandungannya ada unsur2 vitamin-e.. 


Artikel kali ni sy nak kongsikan kebaikkan Energizing Soy Protein (ESP) dan Vitamin-E.. Opsss ESP lagi..? hehehe.. Nak buat cam mana, glamer sungguh cik ESP ni dalam mencantikkan kulit ye.. Disebabkan ramai yg dah kenal & tahu kebaikkan ESP, kali ni kite lebih fokuskan pada vitamin-e ye..




  • Vita-E Complex Shaklee membuatkan si pengamal nampak lebih muda dari usia sebenar kerana vitamin-e melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin-e yang konsisten, sangat membantu untuk mendapatkan tekstur kulit yang cantik, jadi kulit nampak lebih berseri dan tidak kusam.
  • Pengambilan vitamin-e yang konsisten sangat membantu menghilangkan parut jerawat dan jeragat. 
Mesti da biase dengar kebaikkan vitamin-e untuk kulit kan? Yang ni sy kongsikan pula kebaikkan lain vitamin-e shaklee ye..
  • Mampu memperbaiki peredaran darah seterusnya menyumbang pada baik pulih tisu dan mengurangkan prementrual sindrom. 
  • Membantu mengurangkan tekanan darah, risiko katarak dan mengendurkan otot kaki akibat kekejangan. 
  • Vitamin-e boleh mencegah pertumbuhan sel abnormal terutama kanser. Ini kerana vitamin-e membantu mengecutkan pertumbuhan sel yang abnormal dan menlancarkan saraf. 
  • Bagi ibu yang mengalami masalah kedinginan seks terutama selepas melahirkan anak, vitamin-e turut membantu. Antara punca kedinginan adalah hormon prolaktin yang tinggi berbanding hormon estrogen. Dengan pengambilan vitamin-e insyaAllah dapat membantu dengan menstabilkan hormon. 
  • Pengambilan vitamin-e secara konsisten juga amat membantu mencerahkan kawasan aerola para ibu. Perasankan, selepas kita mempunyai anak, kawasan tersebut menjadi semakin gelap. Jadi, vitamin-e mampu mencerahkannya kembali.
  • Berupaya memelihara pembekuan darah yang normal dan menyembuh serta mengurangkan parut akibat kecederaan.
  • Bagi lelaki, vitamin E boleh meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma.

Kenapa mesti pilih vitamin-e Shaklee? 
Vita-E Complex Shaklee adalah lain dari product yg ada dipasaran kerana ianya lengkap dgn Selenium. Satu capsule sehari membekalkan 400IU vitamin-E dan 10mcg Selenium. Vitamin-E merupakan salah satu anti-oksidan yg dikatakan mampu memperbaiki sel-sel dalam badan dan Selenium pula membantu memaksimakan penyerapan Vitamin-E ke dalam tubuh kita. 



Jom tengok apa kata pengguna Vita-E Complex & ESP


 Seronok Puan Dilla.. Dan Lagi...



Tak hairan la mengapa pengamal Vitamin-E Shaklee dan ESP dapat merasakan perubahan yg ketara pada kulit mereka dalam masa yang singkat. Ini berlaku kerana ESP dan Vitamin-E membantu memperbaiki tekstur kulit dari dalam. Lepas ni tak perlu la nak pakai make-up tebal2 untuk ke pejabat atau pun keluar rumah lagi.. Keyakinan diri pun bertambah untuk berhadapan dengan suami tercinta kan?


Dapatkan ESP & Vitamin-E anda sekarang pada harga istimewa.. Hanya untuk pengunjung setia mommymiasara.com sahaja ye..


Nak tgk testimoni ESP? KLIK SINI

Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy. Areil Damia Farhana

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...