Sunday 20 May 2012

Cergas Semasa Berpantang


Pasti anda tidak mahu menjadi seperti wanita di atas ni kan? Tempoh berpantang sepatutnya dilalui dengan penuh keceriaan dan kegembiraan kerana zuriat yang selama ini dinanti-nantikan telah berada didepan mata. Tetapi ramai ibu-ibu yang berpantang sering merasa letih, lesu dan tidak bermaya. Tambahan pula jika bayi anda suka berjaga/menangis dimalam hari. Ini membuatkan si ibu mengalami stress yg berpanjangan. Keadaan ini bertambah buruk jika si ibu tidak dapat makan sebarang set bersalin dalam bentuk jamu2 jika bayi menghidap jaundis/kuning.



Set bersalin Shaklee bukan sahaja mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka, malah ia mampu menangani stress dan memberikan kecergasan kepada ibu semasa berpantang. Gabungan 12 vitamin dan 7 jenis mineral membantu ibu cergas semula setelah kehilangan banyak darah semasa proses kelahiran.



Set bersalin ini juga melawaskan pembuangan dan mempercepatkan penghasilan susu ibu. Jadi bayi mudah kenyang dan kesannya bayi juga kurang meragam.

Jom kite tengok testimoni..

Testimoni 1

Testimoni 2

Haaa.. cergas kan? Alhamdulillah da ramai ibu2 yang dah rasa kebaikkan shaklee.. Pada ibu2 yang nak dapatkan Set Bersalin ni pada harga istimewa, sila klik link ni dan isi borang nye ye..


Nak dapatkan set ni pada harga istimewa? Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy ya!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.