Sunday 15 April 2012

Untuk Yang Bersalin Secara Pembedahan Atau Nomal

Ramai ibu-ibu mengandung yang sedang tercari-cari Set Bersalin yang sesuai untuk berpantang nanti kan? Jangan pening-pening dengan lambakkan produk yang ada dipasaran. Yang penting, carilah produk yang dapat memberikan kesan terbaik untuk ibu dan yang paling utama tiada kesan sampingan pada baby. Maklumla, baby dalam pantang agak sensitif. Berhati-hati sebelum telan sebarang ubat, takut nanti timbul masalah lain pula kemudian hari.  


Ramai juga yang bertanyakan pada saya "kalau bersalin secara pembedahan / Caesarian boleh makan tak SET BERSALIN ni?" Ye lah, kite sendiri pun tak tahu sama ada kite boleh bersalin secara normal atau pun pembedahan kan? Takut nanti, dah beli mahal-mahal tapi tak boleh nak makan pula.. sedihhh..


Jawapan saya? Dah tentu la boleh.. Malah Set Bersalin ini sangat membantu LUKA JAHITAN CEPAT SEMBUH & BADAN CERGAS BERTENAGA

Jom kite tengok apa kata ibu-ibu yang bersalin secara pembedahan & sangat berpuas hati dengan Shaklee


Best kan? Badan cergas je walaupun baru lepas pembedahan... Susu pun meriah, 1 hari Puan Shima dapat simpan 24oz susu..

Dan Lagi :

Dah tahu jawapan nye? Keputusan ditangan anda.. Tepuk dada tanya selera...



Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.