Thursday 5 April 2012

Luka Jahitan Cepat Sembuh, Susu Cepat Hasil & Tubuh Bertenaga.

Baru-baru ni saya menerima panggilan dari seorang ibu muda yg sudah dua minggu melahirkan putera sulongnya. Ibu muda ni mengadu pada saya yang beliau masih belum mula makan jamu yang telah dibeli RM2++. Ini kerana bayi nya ada jaundis/kuning semasa di awal kelahiran dulu.  Tapi bila kuning bayi dah hilang, ibu ini masih tidak dapat makan jamu kerana perut bayi tidak tahan dan mengalami cirit birit sehinggakan merah punggung bayinya...


Mesti stress kan kalau anda seperti ibu muda ni? Lebih-lebih lagi kalau kat tempat jahitan masih ngilu & sakit setiap kali nak duduk, berjalan atau nak bangun walaupun dah 2minggu bersalin.. Bertambah stress pula bila air susu sangat sikit dan terpaksa pula top up dengan susu formula dan baby pula mengalami sembelit dan susah untuk membuang kan?


Jadi saya cadangkan ibu muda ni mengambil  SET BERSALIN dan ESP bagi membantu menyelesaikan masalah beliau. 

Kelebihan Set Berpantang Shaklee

- Boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin
- Boleh terus diambil walaupun anak ade juandis (kuning)
- Sesuai untuk ibu yang bersalin secara normal ataupun czer
- Dapat membantu ibu mengurangkan stress
- Dapat membantu ibu memberikan tenaga sepanjang tempoh bersalin

- Dapat membantu ibu menyelesaikan masalah sembelit



Jom ikuti Testimoni ibu2 yang berpuas hati menggunakan Set Berpantang Shaklee:



Dan seorang lagi yang dah jatuh hati ngan shaklee:




Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.