Saturday 14 April 2012

.: Baby Shaklee :.

Salam semua.. Hari ni saya nak memperkenalkan baby Shaklee saya..
Saya merupakan seorang pengamal tegar Energizing Soy Protein (ESP). Saya mengambil ESP untuk memekatkan susu dan juga untuk menjadikan tubuh badan saya lebih sihat dan cergas untuk memastikan perjalanan penyusuan saya berjalan lebih lancar. Kerana saya sangat yakin apa yang saya makan akan mempengaruhi penyusuan saya. Jadi saya akan pastikan saya berikan yang terbaik buat buah hati kecil saya melalui penyusuan...



Inilah die buah hati kecil saya MiaSara.. Nama penuh nya Nur Damia Qaisara...


Yang ni MiaSara dengan sepupunya Shakira.. Jangan tak tahu, Miasara tak suka minum susu dalam botol... Nasib baik la saya bekerja dari rumah dan saya boleh fully DF MiaSara sehingga ke hari ini.


Sangat suka tengok body MiaSara yang ketul2 ni hasil dari susu ibu... Kerana saya sangat yakin susu ibu adalah yang terbaik buat MiaSara kerana susu ibu mengandungi antibody dan melindungi MiaSara dari penyakit. Alhamdulillah selepas mengamalkan Set Breastfeeding dan ESP setiap hari, MiaSara tak pernah demam. Kalau kena cucuk 3 serangkai pun, petang tu badan nya panas sikit, keesokkan hari nya Miasara akan pulih seperti biasa. Ini kerana set breastfeeding dan ESP membantu memperkayakan nutrisi dalam susu ibu serta membantu meningkatkan kesihatan ibu secara menyeluruh. Saya pun lebih sihat & bertenaga untuk menjaga buah hati kecil saya.


Berminat dengan mana-mana produk Shaklee? Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017-298 2635.. Dapatkan tips percuma & cara pengambilan yang betul dari saya hanya untuk pengunjung mommymiasara.. Jangan lupa Add FB sy..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.