Thursday 26 April 2012

2 Buah Deep Freezer Penuh Dengan EBM untuk puteri kesayangan

Salam semua... Ingat lagi tak, dalam article yang lepas saya ada berkongsi testimoni PUAN SHIMA YANG BERPANTANG 100% DENGAN VITAMIN SHAKLEE... Banyak manfaat yang beliau dapat dengan SET BERSALIN SHAKLEE... Dan salah satu nye dah tentu la stok susu ibu yang sentiasa mencukupi untuk anak tersayang... Alhamdulillah, saya pun tumpang hepi bila ramai yang dah dapat kebaikkan dengan SET 3M ~ MILKBOOSTER PALING LARIS ~ nie..

Jom kite tengok stok EBM Puan Shima


Gamba diatas ni adalah hasil tuaian terbaru Puan Shima untuk baby Tasnim.. Menurut Puan Shima 2 buah deep freezer beliau juga penuh dengan stok EBM yang dikumpul sejak dalam pantang lagi..

Jom kite tengok pula deep freezer Puan shima


Dan ini..

Menurut cerita Puan Shima ini lah hasilnya bila beliau mengamalkan Shaklee secara konsisten, pam mengikut jadual yang ditetapkan dan doa yang berterusan serta tips yang disarankan oleh pengedar Shaklee... 

Pasti anda juga mahukan yang terbaik buat si kecil tersayang kan? Emm, tunggu ape lagi, dah ramai ibu-ibu yang berjaya mengatasi masalah penyusuan, ANDA BILA LAGI?


Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.