Sunday 26 February 2012

Ibu Cergas, Susu pun Meriah

Anak adalah anugerah yang tidak terhingga daripada Allah S.W.T kepada pasangan suami isteri. Setelah sekian lama si isteri bertarung nyawa dan menanggung kesakitan yang tidak terhingga, lahirlah permata hati sebuah keluarga.



Namun segalanya belum berakhir disitu. Tetapi permulaan bagi sebuah kehidupan. Ibu-ibu yang baru sahaja melahirkan samada bersalin normal atau pembedahan, akan kehilangan banyak darah iaitu purata darah yang hilang melalui proses kelahiran normal adalah 500ml, menjadikan ibu-ibu lemah dan memerlukan makanan tambahan sejurus selepas melahirkan.


Alhamdulillah semua ibu-ibu yang berpantang dengan Set Bersalin Shaklee berpuas hati, dimana semua mengakui yang badan mereka berasa lebih cergas, sihat dan ceria. Dengan adanya zinc complex dan Vita-c didalam set bersalin ini menyebabkan luka luaran dan dalaman cepat sembuh. Zinc Complex juga merupakan salah satu komponen utama ikan haruan. Dan pastinya pengambilan ESP sangat berbaloi kerana ESP merupakan protein soya yang sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu.


Mari kita lihat apa kata Puan Shima yang berpantang dengan Set Bersalin Shaklee..



Berdasarkan testimoni Puan Shima, beliau menjalani pembedahan selepas bersalin, tetapi badan tetap rasa cergas dan selesa. Dan semasa hari ketiga berpantang, beliau sudah mula menjalankan rutin harian biasa iaitu mengemas dan memasak untuk suami dan anak-anak tanpa sebarang masalah.


Susu untuk baby juga sangat meriah, sekali pam je dapat 14 oz!. Menurut beliau lagi deep freezer dah hampir penuh dengan stok susu.. Alhamdulillah..


Kepada ibu-ibu yang masih tercari-cari set bersalin, Set bersalin Shaklee memang sangat membantu. Samada dari segi fizikal mahupun emosi ibu, serta mempercepatkan penghasilan susu ibu jika diambil bersama-sama dengan ESP. Set Bersalin kami juga selamat diambil sejak hari pertama bersalin dan selamat diamalkan walaupun bayi mengalami jaundice atau G6PD.




Untuk info lebih lanjut mengenai Set Bersalin, Klik Sini 


Untuk melihat testimoni ibu bersalin, baby kena jaundis Klik Sini 


Apa kelebihan ESP? Klik Sini


Sila hubungi kami untuk dapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang betul.  
~mommymiasara@gmail.com / 017-298 2635 ~ atau add saya di facebook: Ariel Damia Farhana

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.