Tuesday 28 February 2012

Sihat, Ceria Dan Penyusuan Sempurna Semasa Berpantang

"Berpantang dengan tenang, sihat, cergas dan gembira".

Berapa ramai ibu-ibu yang benar-benar merasai perasaan diatas semasa berpantang? Kebanyakkannya akan rasa letih, lesu, tak bermaya kerana badan masih lemah, ditambah pula dengan kehadiran bayi yang suka berjaga diwaktu malam. Dan lebih haru lagi bila bayi kita kuning, ibu tak dapat nak makan jamu, kerana jamu akan menyebabkan penyakit kuning bertambah teruk. Jika ini berlaku, apa alternative ibu untuk memastikan badan sihat, luka cepat sembuh?

Jawapannya adalah SUPPLIMENT SHAKLEE. Kenapa suppliment? Kerana suppliment tidak membawa sebarang mudarat kepada bayi malah suppliment juga lah yang sangat penting bagi memastikan badan ibu kekal sihat dan bertenaga. Tiada istilah panas badan,juga tiada rasa atau bau jamu yang kurang menyenangkan. Alhamdulillah ramai ibu-ibu yang berpuas hati dengan set bersalin shaklee.

Mari kite tengok apa kata Puan Shieda semasa beliau berpantang dengan shaklee..


Menurut Puan Shieda, walaupun berpantang dan kurang tidur, tetapi beliau tetap rasa cergas dan sihat walaupun melayan baby sepanjang malam. Kualiti dan kuantiti susu juga meningkat dengan pengambilan Energizing Soy Protein (ESP) dan baby tetap kekal sihat walaupun travel jauh sepanjang 6 hari. Bestkan?

Jika anda ingin memastikan penyusuan bayi anda berjalan lancar seperti Puan Shieda, anda digalakkan mengambil Energizing Soy Protein (ESP).

Kelebihan ESP? Klik Sini

Details set bersalin? SINI

Testimoni Lagi


Sila hubungi saya untuk diskaun hebat bagi setiap FULLSET dan konsultasi penyusuan secara percuma disediakan bagi setiap customer saya. Hubungi saya di 017-298 2635 / email: mommymiasara@gmail.com / add FB sy: Ariel Damia Farhana.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.