Wednesday 9 January 2013

Rahsia Hilang 20KG Selepas Bersalin

Salam Tahun Baru semua.. Rasanya masih belum terlambat lagi kan, untuk saya mengucapkan 'Happy New Year'...  Saya agak bz skit kebelakangan ini.. Ni baru la berkesempatan nak update blog kesayangan saya ni?

Apa azam tahun baru mommy semua? Nak kurangkan inch? Nak turunkan berat badan? Nak pakai balik baju2 masa sebelum preggy? Nak jadi mommy cun dan isteri yang menawan hati suami? Masalahnya anda sedang menyusukan anak? Jangan bimbang Set Slimming Shaklee ni memang sangat sesuai untuk ibu2 yang menyusukan anak, malah ianya sangat membantu membanyakkan susu ibu.. 

Jom tengok apa yang ada dalam set slimming ni :


Dapatkan konsultasi dan cara pengambilan yg betul dari pengedar sah shaklee shj.


  • Memberi rasa kenyang lebih lama. Pengambilan ESP membantu anda untuk menjaga nafsu makan dan dapat mengelakkan anda dari makanan ringan yang tidak berkhasiat
  • Membantu membakar lebih 35% kalori dan membantu menjaga otot bagi menghalang semula berat naik dengan mudah
  • Mempercepatkan penghasilan susu dan memekatkan susu ibu. Ni part yang paling ramai ibu2 suka.. Walaupun sedang berdiet, ESP membantu anda membekalkan susu yang cukup untuk anak tersayang 
  • Bukan itu saje, ESP juga membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cantik, menghilangkan parut dan menegangkan payudara 

Nak tengok testimoni? 



Waaa.. Tumpang hepi tgk kawan2 yang dah rasa kelebihan & kehebatan suppliment Shaklee. Ramai yang dah jatuh cinta.. Anda bila lagi?

Nak dapatkan set slimming shaklee? Saya menawarkan HARGA TERENDAH DIPASARAN!! Bukan itu saje, saya juga akan berikan konsultasi secara percuma sepanjang tempoh pengambilan produk ini khas untuk anda yang membeli dengan kami sahaja..


Sila Add FB saya : Ariel Damia Farhana dan PM saya sekarang!
Call/sms : 017-298 2635 (nana)
email : mommymiasara@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.