Sunday 2 September 2012

Mommy Slim Vs. Baby Bam Bam

Assalamualaikum semua.. Wahh lama nya saya tak update laman kesayangan saya ni..  Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin buat anda semua khususnya pengunjung setia mommymiasara.com 

Raya ke-3 yg lepas genap usia miasara satu tahun dan sehingga kini masih lagi minum susu ibu sepenuhnya.. Syukur alhamdulillah.. Dan raya kali ni kami sekeluarga beraya dikampung halaman Mr. Ariel(my hubby). Yang best nyer, ramai ahli keluarga, ipar duai, sepupu sepapat yg cakap saya dah slim, peha dah kecik, lengan kecik.. hehehe.. YES! Berjaya!.. Memang sangat gembira bila baju2 zaman bujang  da boleh pakai balik tanpa ada kesan barut nangka huhu.. Seluar pun dah tak de lagi size XL.. Semuanya size M..

Dalam masa 4bulan, saya berjaya menyingkirkan berat badan sebanyak 22kg. Macam mana? Ramai yang bertanyakan pada saya macam mana saya boleh ikuti program diet sambil menyusukan miasara sepenuhnya? Kerana kebanyakkan  set slimming dipasaran mempunyai banyak pantang larang dan sesetengahnya akan mengeringkan susu ibu. Saya akui, bila kita susukan anak, kita akan kerap rasa lapar dan dahaga.. Macam mana nak slim kalau selalu lapar kan.. Di sini lah ESP memainkan peranannya.. Sebab tu setiap hari saya takkan lupa untuk minum ESP.. Dan saya bersyukur juga, walaupun miasara kerap menyusu semasa bulan Ramadhan yang lalu, tapi saya masih boleh berpuasa penuh..

Bagaimana ESP (Soy Protein Isolate Powder) membantu saya :
  • Memberi rasa kenyang lebih lama. Pengambilan ESP membantu saya untuk menjaga nafsu makan dan saya dapat mengelakkan makanan ringan yang tidak berkhasiat
  • Membantu membakar lebih 35% kalori dan membantu menjaga otot bagi menghalang semula berat naik dengan mudah
  • Mempercepatkan penghasilan susu dan memekatkan susu ibu. Ni part yang paling saya suka.. Walaupun sedang berdiet, ESP membantu saya membekalkan susu yang cukup untuk anak tersayang.. Syukur Alhamdulillah. 
  • Bukan itu saje, ESP juga membantu saya mendapatkan kulit yang lebih cantik, menghilangkan parut dan menegangkan payudara.. 

Apa lagi yang saya ambil? Dah tentulah Lecithin dan Alfalfa.

  • Lecithin berfungsi sebagai pemecah lemak dan juga berfungsi sebagai pelarut kolestrol dan lemak2 tepu yang lain. Lecithin menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan kita. 
  • Alfalfa merupakan agen penyahtoksik. Jadi alfalfa membantu membuang lemak yang telah dipecahkan oleh lecithin. Selain itu, alfalfa juga dikenali sebagai milkbooster shaklee. Tak hairan lah selepas 2jam pengambilan alfalfa bersama dengan ESP, breast terasa berat dan penuh.

Dengan mengambil ketiga-tiga product ini secara konsisten membantu saya menyingkirkan lemak2 tepu yang degil dan sangat susah untuk disingkirkan sebelum ni. Seminggu sekali saya akan mengambil Herb-Lax dan lakukan sit up setiap hari untuk mengurangkan inci dibahagian perut.  

Miasara dah genap setahun dan beratnya kini 9.5kg.. Syukur alhamdulillah setiap kali pergi check-up beratnya sentiasa bertambah. Pergi memana mesti ramai yg geram dengan tubuh anakku yg solid..huhuhu..





Inilah die ratu hati kami.. My baby Shaklee - Nur Damia Qaisara -


Nak dapatkan Set Slimming ibu menyusu? Hubungi saya segera. Saya menawarkan Harga ISTIMEWA untuk anda.

Call/sms/whatssup : 017-298 2635 (nana)
PM/chatting FB : Ariel Damia Farhana
email : mommymiasara@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.