Monday 3 September 2012

Kerjayaku : Berbisnes Dari Rumah

Dah 9bulan saya ber'Shaklee'. Syukur Alhamdulillah income saya sekarang jauh lebih besar dari masa saya kerja bank dulu.. Dan yang paling saya bersyukur, miasara sentiasa depan mata saya.. Kalau dulu, nak dapatkan gaji lebih saya kena buat OT sampai pukul 9malam + OT pada hari sabtu & ahad.. Jarang sangat ada masa untuk family. Tapi kini, saya hanya bekerja dari rumah je dan banyak masa bersama dengan family. 

Kenapa saya suka berbisnes dengan Shaklee?

  • Shaklee bukan product baru : Shaklee TRUSTED SINCE 1957
  • Berkesan, tiada kesan sampingan & diluluskan KKM : Suppliment/Vitamin Shaklee 100% dihasilkan dari bahan semulajadi
  • Shaklee tidak tertumpu pada hanya 1jenis suppliment, tapi terdapat pelbagai jenis produk seperti : set slimming, kecantikkan, bersalin, penyusuan, kesuburan, kesihatan dalaman, kanak2 dll
  • Mudah untuk dijual kerana keberkesanannya : Ramai pengguna akui keberkesanan produk shaklee. Saya sendiri mengamalkannya sehingga kini
  • 100% dijalankan secara online : Xperlu jadi salesman
  • Modal serendah RM75 : Dulu pun saya tak punyai modal besar untuk simpan stok dirumah. Tapi Shaklee bantu saya untuk poskan product pada customer (juga dilakukan secara online)
  • Bonus yang besar ditawarkan setiap bulan : saya buat, saya dapat. 
  • Bonus berasingan jika saya capai target tertentu : masyukkk
  • Stok sampai terus depan pintu. Tak perlu ke cawangan shaklee untuk mengambil stok
Nak join tapi tak tahu caranya? Hubungi saya, saya akan bantu anda dan uruskan pendaftaran anda sebagai pengedar sah shaklee.


Apa kelebihan berdaftar dengan mommymiasara?
  • Tunjuk ajar & bimbingan diberikan secara percuma
  • Tips marketing, cara saya menjana income dari rumah, info perniagaan akan diberikan kepada anda secara percuma
  • Anda akan diberikan ACCESS ke dalam 3 group FB TERTUTUP yang membincangkan  tentang bisnes, customer dan produk secara detail dengan PERCUMA
  • Cara bagaimana menggunakan fb dengan cara yang betul semuanya akan diberikan PERCUMA, janji anda benar2 serius untuk berjaya.
  • Anda juga akan dibimbing sehingga berjaya melalui seminar yang dianjurkan.

Benar2 serius untuk berjaya? Anda berkerjaya dan nak jalankan bisnes secara part time? Atau anda seorang suri rumah dan nak bantu suami memenuhi keperluan keluarga? Hubungi saya sekarang! Insyaallah saya akan membantu anda, janji anda benar2 serius untuk mengubah nasib diri dan keluarga!

Sila Add FB saya : Ariel Damia Farhana dan PM saya sekarang! 
Boleh juga hubungi saya di 017-298 2635 (nana) untuk gambaran yang lebih jelas tentang bisnes ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.