Wednesday, 5 September 2012

Kembali SEGAR seperti 'Malam Pertama'


AMARAN : JANGAN TERUSKAN PEMBACAAN SEKIRANYA ANDA BELUM 18 TAHUN.

Kebanyakkan pasangan sangat jarang untuk membincangkan masalah dingin untuk bersama. Selalunya, dibiarkan saja hal ni berlalu begitu sahaja. Masalah kedinginan kian meruncing apabila seseorang wanita mula menyusukan anaknya. Kenapa ini berlaku? 
Hal ini terjadi kerana ibu menyusu mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang lebih tinggi berbanding hormon seks/kewanitaan. Jadi mereka akan berasa dingin untuk bersama...


Tapi bukan sebab sedang menyusukan anak je para isteri akan berasa dingin untuk bersama. Jom tengok faktor2 lain yang menyebabkan masalah dingin untuk bersama :

  • Letih dan lesu 
  • kurang rehat
  • komitmen yang bertambah
  • kurang masa untuk diri sendiri
  • pengambilan makanan yang tidak seimbang

Anda mengalami masalah dingin seks? Jangan biarkan hal ini berlarutan sehingga boleh meretakkan hubungan suami isteri. Sebagai isteri, pastinya kita mahu berikan yang terbaik untuk suami dan anak2 kita, betul tak? Jangan jadikan anak2 dan tugasan harian anda sebagai alasan untuk tidak beraksi bersama suami.. Oppss jangan lupa, tu pun tanggungjawab sebagai seorang isteri juga

Jom tengok bagaimana VITAMIN-E & ALFALFA membantu menangani masalah anda.


Ramai yang hanya tau Vitamin E hanya baik untuk kulit dan mencegah sel abnormal iaitu cancer. Tapi hakikatnya Vitamin E membantu merangsang hormon seksual dan meningkatkan libido. Jadi, tidak hairanlah ramai yang mengatakan hubungan mereka suami isteri bertambah intim dan tiada lagi MASALAH ‘KEDINGINAN’ sejak mengamalkan Vitamin E ini.


Suami
* Lebih tenaga (seksual) 
* Ereksi lebih lama 
* Lebih mudah terangsang 
* Libido lebih kuat 
* Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Isteri

* Lebih tenaga (seksual)
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Menstabilkan hormon seks/ kewanitaan 



Ramai yang dah kenal alfalfa ni sebagai milkbooster shaklee. Tapi tahukah anda alfalfa juga mampunyai manfaat lain :
  • merawat masalah keputihan
  • bertindak seperti kacip fatimah (merapatkan semula miss V)
  • mengelakkan masalah 'kering' ketika bersama
  • melegakan sembelit
  • memulihkan urat selepas bersalin
  • meningkatkan stamina seorang suami
  • menghilangkan kelesuan

Jom tengok testimoni :





Nak kembalikan kehangatan cinta malam pertama anda? Saya menawarkan HARGA TERENDAH dipasaran untuk Vitamin E dan Alfalfa. Hubungi saya segera!


Sila Add FB saya : Ariel Damia Farhana dan PM saya sekarang!
Call/sms/whatssup : 017-298 2635 (nana)
email : mommymiasara@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...