Monday 6 August 2012

Beraya Dengan Bergaya!!

Assalamualaikum dan salam ramadhan semua.. Hepinya saya bila ramai customer set slimming bagi tau yg berat dah turun dan banyak perubahan lain yg dirasakan.. Tambah2 bulan puasa ni, berat memang sangat cepat turunnya.. Sy pun pernah melalui zaman berat badan stuck kat 70++ je lepas bersalin.. memang stress.. Tambah2 banyak baju yg xboleh dipakai.. Nak tau bagaimana sy mendapat berat idaman? KLIK SINI

Ok kite tinggalkan dulu cerita saya tu.. Hari ni sy nak share lagi mengenai set slimming. Terutama ibu yg sedang menyusukan anak tu kan.. Nak diet2 sangat nanti, ganggu proses penyusuan pulak, jalan yg terbaik dan paling selamat ialah dengan mengamalkan set slimming ibu menyusu.. 

Apa yg ada dalam set slimming ni? Kenapa ianya selamat dan berkesan?

PEMECAH LEMAK : Lecithin : Membakar lemak dan mencegah lemak melekat semula kat tubuh kita.. 

DETOX (menyingkirkan toksin) : Alfalfa : Buang lemak yg telah dipecahkan oleh lecithin dan juga merupakan milkbooster shaklee

PROTEIN (meningkatkan kadar pembakaran lemak) ESP : Membantu membakar lebih banyak kalori (sehingga 35%) dan juga membantu mempercepatkan penghasilan susu serta memekatkan susu ibu. 


Gabungan ketiga-tiga produk ini mampu menurunkan berat badan dengan selamat tanpa mengganggu penyusuan bayi anda. BONUS bagi mereka yg melakukan aktiviti yg mengeluarkan peluh kerana ESP membantu membakar lebih banyak kalori semasa kita melakukan aktiviti yg mengeluarkan peluh. Jadi berat badan pun senang la nak turun.

Saya sendiri pun xpernah melakukan senaman.. huhuhu mana sempat nak bersenam dengan si kecil miasara.. Tapi saya akan pastikan saya melakukan aktiviti yg mengeluarkan peluh seperti mengemop, mengemas atau pun membersihkan kaw rumah.. Dan yg paling saya suka dan anda juga akan menyukainya, bilamana set slimming ini mampu mencantikkan kulit dan menganjalkan payudara..

Jom kite tengok testimoni..



Ini pic sahabat saya.. Baru2 ni saya berjumpa dengan beliau kat seminar shaklee.. Memang sangat excited bila saya sendiri tengok perubahan beliau.. BESTTT.. dalam masa 3bulan je hilang 17 kg tanpa perlu berlapar.. Cuma perlu ikut je TIPS EKSKLUSIF yg diberikan.. 

Ini sorang lagi customer set slimming shaklee



Syukur alhamdulillah.. ramai yg dah berjaya kurangkan berat badan.. Lepas ni boleh la sambut syawal dengan penuh keyakinan dan bergaya kan? Nak pilih baju pun dah xjadi masalah..

Nak tengok lebih banyak testimoni Set Slimming? KLIK SINI 

TAWARAN ISTIMEWA : Sila PM saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA hanya untuk pengunjung mommymiasara.com sahaja ye..

PM fb sy : Ariel Damia Farhana atau email sy : mommymiasara@gmail.com

Call/sms/whatssup : 017-298 2635

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.