Monday 18 June 2012

Bimbang Anak Kurang Selera Makan


Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang dan berkhasiat. Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan tambahan yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana minuman kegemaran mereka. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. 


Bagaimana kita nak pastikan anak kita mendapat khasiat secukupnya untuk tumbesaran yang sempurna? Ramai ibu bapa tidak sedar yang sarapan merupakan rahsia untuk anak anda kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari. Dengan tidak bersarapan atau tidak mendapat pemakanan yang seimbang anak anda mungkin :

  • Tidak dapat memberi tumpuan untuk masa yang panjang.
  • Kurang peka
  • Kandungan gula dalam darah yang rendah
  • Kurang aktif


Pemakanan yang seimbang dan sihat pasti membantu proses pembelajarannya kerana dapat memberi lebih tumpuan pada apa yang dipelajari. Jom tengok apa kelebihan meal shakes shaklee


  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.


  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein.


  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.


  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.




TESTIMONI




Sebagai ibu pastinye kite seronok kan bila tengok anak2 dah berselera makan dan jarang sakit. So, apa kata lepas ni kite sediakan segelas meal shakes setiap pagi untuk anak2 kite.



Pada anda yang nak dapatkan meal shakes ini, sila PM/email sy segera.. kerana sy menawarkan HARGA ISTIMEWA kepada pengunjung mommymiasara.

Hubungi sy di 017-298 2635 / email sy di mommymiasara@gmail.com
Jangan lupa add FB sy ye : Ariel Damia Farhana


**DISCLAIMER - Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Sila konsult dengan pengedar sah anda untuk maklumat lanjut.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.