Monday 7 May 2012

Bakar Lemak Dan Kawal Selera Makan

Wah, wah, wah... semakin glamer pulak la cik adik LECITHIN kite ni ye.. sape2 je yg email/inbox sy pasal slimming set mst bertanyakan tentang cik Lecithin yg best tu.. Tapi jangan pulak tak tahu, Lecithin sekarang ni da ade persaing hebat, iaitu Omega Guard.. 


Kalau ibu mengandung yang dah amalkan set preggy mom mesti kenal ngan omega ni.. Jom kite tengok gerangan nye omega ni..


Ha jangan terkejut.. Omega Guard ni bukan je bagus untuk otak baby lam kandungan, malah ia mampu membantu orang yang berlebihan berat badan dan mereka yang mempunyai tekanan darah tinggi untuk menurunkan berat badan. Asid lemak omega 3 atau asid lemak politaktepu dijumpai dalam minyak ikan dianggap penting untuk diet anda kerana tubuh tidak dapat menghasilkannya.

Asid lemak omega 3 membantu anda mengawal rasa lapar dengan menstabilkan paras gula dalam darah. dalam satu kajian menunjukkan pengambilan omega 3 disamping melakukan senaman bertindak membakar lebih banyak lemak berbanding orang yang mengambilnya tetapi tidak melakukan senaman. asid lemak omega 3 juga di dapati dapat menghalang pembentukan lemak berlebihan dalam badan.

Jom kite tengok testimoni Omega pembakar lemak ni..

Testi *credit

Emm bukan stakat bakar lemak je, malah Omega juga mampu mengawal rasa lapar.. Memang berbaloi-baloi dengan harganya.. 

Berminat untuk dapatkan Omega?

Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.