Monday 22 October 2012

Set Penyusuan TERLARISSS!!

Salam ceria mommies..

Hepi sangat bila ramai customer saya berikan feedback yang positif mengenai set penyusuan Shaklee ni.. Ramai yang infom saya, bagitau stok susu semakin banyak, susu semakin pekat dan yang paling best, selepas mengambil set penyusuan ni kulit semakin cantik, badan kurang letih, kurang stress, nak bangun tengah malam susu kan anak pun tak ada masalah lagi...

Set penyusuan Shaklee memang sangat istimewa. Tak hairan lah kenapa ia mendapat tempat pertama dihati customer saya. Setiap vitamin didalam set penyusuan ni memainkan peranan penting untuk support tubuh ibu supaya sentiasa sihat, cergas dan dapat menghasilkan susu lebih banyak.

Opppsss.. Lupa pulak nak bagi tau Set penyusuan mana.. hihihi.. Jeng, jeng, jenggg.. Set mana lagi kan kalau bukan SET 3M (Triple M) Jom kite tengok apa yang menyebabkan Set 3M ni sangat besttt..


  • B-Complex yang terkandung didalam set 3M ni membantu untuk menukarkan gula didalam badan kepada tenaga dan ia juga mampu menangani stress dan lesu
  • Vita-C pula membantu meningkatkan antibodi didalam susu ibu dan membuatkan kulit ibu lebih cantik, bersih dan cerah berseri.
  • Alfalfa pula mempunya 1001 fungsi, dan yang paling terkenal, ia mampu memperbanyakkan susu ibu dan mampu membuang angin dalam badan, jadi secara tidak langsung dapat mengelakkan bayi terkena kembung perut. Pengambilannya berbeza mengikut keperluan ibu. 
  • Vita-Lea (Multivitamin) dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian & zat besi. Ia membantu ibu mendapatkan zat & vitamin yang tidak dapat dipenuhi dari pemakanan seharian.
  • ESP & Ostematrix : Komponen utama susu ibu ialah PROTEIN dan KALSIUM. Jadi pengambilan ESP sebagai sumber protein utama untuk ibu menyusu memang sangat tepat, ditambah pula dengan pengambilan Ostematrix (kalsium), melengkapkan nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan ibu untuk menghasilkan susu dengan lebih banyak dan lebih cepat. Jadi tidak hairanlah mengapa ramai ibu2 yang mengambil ESP dan Ostematrix (Kalsium) mendapati susu mereka lebih pekat berbanding sebelum mengambil ESP dan Ostematrix.
** Saya pun sehingga kini (Miasara dah setahun 2bulan) tetap istiqomah mengambil set 3M

Jom kita tengok apa pula kata pengguna Set penyusuan ni..






Alhamdulillah sememangnya Set 3M mendapat tempat no 1 dikalangan pengguna Shaklee..

Jom kumpul stok susu untuk baby tersayang.. 

Nak dapatkan Set 3M??

Harganya memang luar biasa.. Harga biasa pun dah murah, Harga luar biasa ni, lagiiii laaa muraahhhh... 

PM saya di FB : Ariel Damia Farhana

SMS/Call : 017-298 2635 (nana)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.