Sunday 7 October 2012

Fenomena ESP sedang melanda!!!

Fenomena ESP sedang melanda! Siapa yg tak kenal ESP kan? Kan?? Minggu lepas saje, berduyun2 customer PM saya bertanyakan harga Promosi ESP. 

Bagi regular customer saya, mereka seakan tidak percaya harga ESP yg saya tawarkan untuk mereka. Ade yg terus beli 6 FREE 1!

Kenapa???

Sebab harganya murah dari biasa, Harga biasa pun, dah cukup murah.. Tapi harga promosi bulan ni, lagiiiiiiiiiiii muraaaaaahhhhh....!!



Nak tengok apa kata pengguna ESP??




Nak tengok testimoni lagi? Klik Link bawah ni ye...









Nak dapatkan ESP pada harga yg tersangat lah Special ni? Tunggu ape lagi, JOM dapatkan ESP sebelum kehabisan stok!!

Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul mengikut keperluan anda.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja!
Hubungi saya di :
017-298 2635 

1 comment:

  1. sejak anak sy nk masuk 4 bln lebih ni...susu sy semakin kurang. sy tak pasti samaada set 3M ni berkesan pd sy atau sebaliknya....sy pernah bertanyakan pd org yg mengambil set 3M ni, tp susunya masih kurang tp hanya dpt memekatkn susunya shj. bantu sy.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.