Saturday 17 March 2012

Testimoni 3M - Set Penyusuan Paling Laris

Salam hujung minggu..
Dalam article yang lepas saya banyak berkongsi tentang kelebihan Set 3M dan hari ini saya akan berkongsi lagi kegembiraan pengguna set penyusuan yang paling laris, paling berkesan dan paling mendapat sambutan terhangat di kalangan ibu-ibu menyusu.. 


Apa yang terkandung dalam 3M? Jom tengok...
  1. Set B (iaitu Vitamin B Complex, Vitamin C, Vitalea dan Alfalfa)
  2. Energizing Soy Protein (ESP)
  3. Ostematrix (kalsium)



Kenapa Set 3M dikatakan sangat berkesan?


  • Komponen utama susu ibu ialah protein dan kalsium. Jadi pengambilan ESP sebagai sumber protein utama untuk ibu menyusu memang sangat-sangat membantu, ditambah pula dengan pengambilan Ostematrix (kalsium), melengkapkan nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan ibu untuk menghasilkan susu dengan lebih banyak dan lebih cepat
  • Set B mengandungi vitamin-vitamin penting untuk kesihatan tubuh badan ibu itu sendiri. Bila badan ibu itu sihat dan cergas, secara tak langsung badan ibu cukup fit untuk menghasilkan pengeluaran susu untuk anak. Badan yang letih akan menghadkan pengeluaran susu. 
  • Selain itu, dalam set B juga terkandung vitamin B complex yang sangat penting dalam mengawal dan mengelakkan stress. Bila ibu tenang dan ceria, secara asasnya susu juga akan dihasilkan dengan lebih lancar, mudah dan cepat. Jadi untuk ibu-ibu menyusu, elakkan stress ya..
  • Alfalfa yang terdapat dalam set B juga bertindak sebagai milk-booster. Pengambilannya memang sangat-sangat membantu ibu-ibu yang menyusu. Selain itu, ostematrix juga bertindak sebagai milk-booster yang sangat berkesan.

Lagi testimoni.. Pn Nur berjaya menyimpan 600 oz stok susu dalam masa kurang sebulan.. 

Siapa yang perlu ambil set ini?

  • Ibu-ibu yang baru mula nak kumpul stok
  • Ibu-ibu yang susunya tak semeriah ibu-ibu yang lain
  • Ibu-ibu bekerjaya yang perlukan stok lebih untuk simpanan
  • Ibu-ibu yang menyusukan anak sepenuhnya melalui botol susu (anak enggan direct feed melalui payudara)
  • Sangat digalakkan bagi ibu-ibu yang mengalami masalah penyusuan



Lagi.. Kejayaan Puan Hermiyanti yg berjaya mengumpul stok 20 oz sehari..




Tunggu apa lagi, jom beli set 3M untuk anak tersayang.. Bukan sahaja kita dapat kumpul banyak stok susu untuk anak, malahan kita sendiri dapat merasai banyak khasiatnya seperti kurang letih, kulit muka semakin cantik dan berseri, payudara bertambah anjal dan terbentuk, haid teratur, hubungan suami isteri semakin intim dan banyak lagilah. Beli satu set, tapi banyak yang kita dapat.., berbaloi kan?

Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan dapatkan diskaun hebat untuk set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017 - 298 2635.. Jangan lupa add FB sy..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.