Monday 21 November 2011

Dapat 18 Ounz Sekali Pam..

Alhamdulillah.. Testimoni terbaru ialah dari customer saya sendiri iaitu Puan Syarifah. Puan Syarifah menyatakan dengan pengambilan Set B, penghasilan susu beliau bertambah dan badan terasa segar walaupun berpuasa. Berikut ialah hasil yang beliau dapati dalam satu sesi pam sahaja..








Menurut Pn Syarifah, beliau mengambil Shaklee sebagai supplement dalam menjayakan penyusuan anaknya, di samping mengamalkan minum susu, dan minum air yang banyak. Menurut beliau lagi, walaupun berpuasa, beliau masih dapat 12 Ounz apabila mengepam. Alhamdulillah.. Rezeki anaknya Aiman Aqif.

Seronok saya tengok hasilnya dan jauh di sudut hati yang paling dalam saya bersyukur kerana diketemukan dengan Shaklee dan menjadi pengedar Shaklee, kerana di sini saya dapat berkongsi dengan ramai ibu-ibu di luar sana pengalaman dan informasi dalam menjayakan penyusuan ibu.


Kepada ibu-ibu yang berminat mencuba produk Shaklee dalam membantu penyusuan anak mereka, sila hubungi saya untuk konsultasi percuma dan harga istimewa hanya di mommymiasara.blogsport.com ~ mommymiasara@gmail.com / 017-298 2635 ~ add saya di facebook: Ariel Damia Farhana



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.