Monday 17 October 2011

Stok Susu 600 Oz Dalam Masa Sebulan?

Alhamdulillah.. seronoknya dan kagum saya tengok hasil perahan stok Nur.. Kurang dari sebulan, Nur berjaya menyimpan 600 Ounz stok susu untuk anaknya Syafiq. 



Testimoni Nur

 (credit to Nur)


 Hasil dari perkongsian di fb, Nur mengakui beliau:

  • Mengambil supplement Shaklee untuk kesihatan
  • Minum susu
  • Minum air banyak
  • Banyakkan mengepam
  • Dan kerapkan penyusuan terus pada baby
  • Menjaga pemakanan seimbang

Nur memenuhi konsep asas penyusuan, iaitu kerapkan mengepam / penyusuan terus dan mengambil supplement bagi memastikan badan sihat dan sentiasa bersedia untuk menghasilkan susu dengan banyak.. Di samping itu, beliau juga minum banyak air dan menjaga pemakanan seimbang.  Jika tips yang sama anda amalkan,insyaAllah anda juga mampu menyimpan stok yang banyak juga. Semuanya terletak pada mind set kita. Sebagai ibu, saya yakin kita semua mahukan yang terbaik untuk anak kita.

Serendah RM 80 sebulan, anda mampu menikmati saat-saat indah penyusuan bersama anak tersayang. Klik Breastfeeding Set untuk mendapatkan detail harga dan informasi lanjut set penyusuan ini. 



Hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA dan dapatkan diskaun hebat yang sedang berlangsung. Pastikan anda mendapat tips dan cara pengambilan supplement yang betul bagi mendapatkan hasil terbaik..  ~ mommymiasara@gmail.com / 017-298 2635 ~ add saya di facebook: Ariel Damia Farhana 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.