Thursday 18 August 2011

Saya dan Shaklee

Shaklee bukanlah nama asing bagi saya. Sejak umur 14 tahun, saya dah tahu kehebatan Shaklee, baik dari kebagusan produknya mahupun marketing plannya yang terbukti berkesan. Namun saya tak pernah tergerak hati untuk mencuba, kerana harganya pun dikhabarkan agak mahal.

Namun, baru-baru ni saya mengalami kekurangan susu, disebabkan obses nak diet..Konon2 nak cantik masa raya, tapi membawa mudarat pula. Jadi saya pun beli Breastfeeding Trial Set Shaklee yang berharga rm 80 jer.. Alhamdulillah dalam masa 5 hari makan supplement nie, susu saya bukan sahaja kembali normal, malah bertambah dari biasa. Alhamdulillah..

Bukan itu sahaja, saya menjadi lebih bertenaga dan kurang letih. Badan pun terasa ringan dan yang paling seronoknya sembelit yang saya alami selama bertahun-tahun dulu dah hilang. Kini saya mampu ke tandas secara semulajadi tanpa bantuan jamu.

Menariknya, saya juga hilang 3 kg tanpa berdiet.. Dan baru-baru ni jiran datang ke rumah dan tegur "kenapa kulit Farah nampak berseri ya? Biasa tak der pun?" Saya pun jawablah,"Uishh tak der la, mungkin baru lepas solat kot.." Dan dijawab semula oleh jiran tu "iyelah Farah, biasa lepas solat pun x der la cam nie.." Dalam diam hati saya berbunga-bunga dan syukur kerana hanya satu sebab saya ambil Shaklee nie dengan tujuan membanyakkan susu, tapi begitu banyak kebaikkan yang saya dapat.

Sejak  itu, saya yakin dengan Shaklee dan Alhamdulillah kini saya pengedar sah Shaklee dan semoga perkongsian saya nie bakal membawa perubahan juga untuk insan-insan di luar sana...

Kepada yang berminat mencuba produk Shaklee ni, sila hubungi saya di mommymiasara@gmail.com / 017-298 2635

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.