Friday 1 June 2012

Surirumah Berpendapatan Lumayan


Sebelum berhenti kerja bank dan mengambil keputusan untuk bekerja dari rumah suatu ketika dulu, sy pernah membaca sebuah buku yg bertajuk "Jutawan Senyap" yg ditulis oleh Chef Li (Datuk Dr. Rusly Bin Abdullah) yg juga merupakan seorang bekas pegawai bank seperti sy. Ternyata buku ini mempunyai aura yang sangat dahsyat buat pembacanya. Buku ini merupakan sebuah buku motivasi. Minda sy terbuka dan bersetuju dengan pendapat yg mengatakan sy takkan jadi jutawan hanya dengan makan gaji. Dari situ sy lebih yakin dengan keputusan sy untuk bekerja dari rumah sambil menjaga anak.



Alhamdulillah, kini dengan bekerja dari rumah dan melihat miasara membesar depan mata sendiri sy boleh dapat income yg besar "Lebih dari masa saya kerja bank dulu". Saya pasti, ramai ibu bekerjaya mengimpikan bekerja dari rumah dan dapat melihat sendiri anak-anak membesar depan mata. Sebelum ni pun dah banyak bisnes yang saya buat, tapi pulangannya kecil. Syukur Alhamdulillah Allah temukan saya dengan Shaklee. Kehidupan kami sekeluarga berubah. Siapa sangka, jadi surirumah sepenuh masa pun boleh dapat income yang besar.


Kini, berbisnes dari rumah adalah kerjaya saya. Tiada stress, tiada masalah untuk bercuti emergency, tiada traffic jam, tiada masalah dengan pengasuh.. Hari-hari yang saya lalui sangat tenang bersama keluarga tersayang. Dan yang paling penting saya juga dapat membantu dan berkongsi dengan ibu2 lain yang inginkan pendapatan tambahan seperti saya.


Perniagaan ini boleh dibuat 100% secara online. Stok order hari ni, esok da sampai depan pintu. Barang juga dihantar kepada cunstomer melalui pos sahaja. Sangat jarang berjumpa customer kecuali customer yang request untuk mengambil sendiri barangnya.


Saya bermula dengan RM75 sahaja. Daftar keahlian cuma RM75 dan anda akan diberikan satu bisnes kit yang mengandungi detail produk, detail harga pengedar, cara kiraan bonus, dan bermacam-macam lagi. 


Berikut ialah manfaat menjadi ahli, jika anda serius, semua bonus berikut anda akan perolehi:

  • Bonus dalam bentuk cash - Bonus akan diberikan setiap 15hb.
  • Terima Bonus berasingan jika anda mencapai target tertentu.
  • Bonus kereta - Bagi yang serius, anda akan menikmati bonus kereta bila anda mencapai target tertentu. Boleh tukar kereta baru..
  • Percutian VVIP 5 STAR - Ditaja sepenuhnya oleh Shaklee, bawak duit untuk shopping je. Bagi muslim, anda berpeluang menunaikan umrah dengan pakej VVIP.

APA KELEBIHAN JIKA ANDA MENDAFTAR DENGAN SAYA?
  • Anda akan diberikan INFO tentang bisnes online, tips marketing, bagaimana cara menarik lebih ramai customer, dan banyak lagi RAHSIA PERNIAGAAN akan diberikan kepada anda secara PERCUMA.
  • Anda akan diberikan ACCESS ke dalam 3 group FB TERTUTUP yang membincangkan  tentang bisnes, customer dan produk secara detail dengan PERCUMA
  • Anda juga akan dibimbing sehingga berjaya melalui seminar yang dianjurkan.
  • Teknik marketing, bagaimana menggunakan fb dengan cara yang betul semuanya akan diberikan PERCUMA, janji anda benar2 serius untuk berjaya.

Jika anda ada kemahuan, kami akan tunjukkan jalannya. Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara full time/part time. Yang penting anda perlu berusaha dan konsisten. Terus terang saya sangat bahagia dengan kehidupan sekarang. Alhamdulillah semoga Allah terus melimpahkan rezeki yang banyak buat saya dan downline saya.

Anda benar2 SERIUS untuk mengubah nasib diri dan keluarga? Sila Add FB saya : Ariel Damia Farhana dan PM saya sekarang! Boleh juga hubungi saya di 017-298 2635 (nana) untuk gambaran yang lebih jelas tentang bisnes ini.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2021 Mommy Miasara. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.